Stare stroje a software (bylo:Re: OT lightweight mail clients, was:LCR meter - konstrukce)

hw na itherm.cz hw na itherm.cz
Pátek Březen 16 19:31:22 CET 2012

Takze v nejake budouci verzi to pojede i na ZX Spectru :-)
ale ne, je sranda, kdyz jsem cetl o predmet "stare stroje" tak jsem si
vybavil neco v kategorii 8bit, ne PC :-)

ohledne naroku na soft by me spise zajimalo co napriklad obsahuje takove ISE
od Xilinxu, verze 10.1 zabira na disku 6.4GB a ma 87442 souboru. V mem
pripade je to stejne jako operak ale 3x vic souboru. Nova verze predpokladam
zere vic.

Pavel

----- Original Message -----
From: "Jirka" <zaloha na volny.cz>
To: <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Thursday, March 15, 2012 11:34 PM
Subject: Stare stroje a software (bylo:Re: OT lightweight mail clients,
was:LCR meter - konstrukce)

Jak kdo a jak s čím. Já třeba pozoruju, že téměř současný Linux openSUSE
(11.4) je na stejném, právě zhruba desetiletém stroji mnohem rychlejší,
než vůbec kdy byly WXP, co na něm jsou od začátku. Zrychlování se přitom
projevovalo i s přibývajícími verzemi openSUSE.

O značném zpomalení WXP vzhledem k začátku (zřejmě vlivem množství oprav
a aktualizací) už vůbec nemluvím...

I to byl jeden z důvodů, proč jsem na Linux přešel prakticky definitivně.

Nemíním to jako podnět k flame, jen chci říct, že existuje softwarový
přístup, který se nutně nedrží popsaného pravidla.

---
Jirka