Stare stroje a software (bylo:Re: OT lightweight mail clients, was: LCR meter - konstrukce)

Jirka zaloha na volny.cz
Čtvrtek Březen 15 23:34:20 CET 2012

Jak kdo a jak s čím. Já třeba pozoruju, že téměř současný Linux openSUSE
(11.4) je na stejném, právě zhruba desetiletém stroji mnohem rychlejší,
než vůbec kdy byly WXP, co na něm jsou od začátku. Zrychlování se přitom
projevovalo i s přibývajícími verzemi openSUSE.

O značném zpomalení WXP vzhledem k začátku (zřejmě vlivem množství oprav
a aktualizací) už vůbec nemluvím...

I to byl jeden z důvodů, proč jsem na Linux přešel prakticky definitivně.

Nemíním to jako podnět k flame, jen chci říct, že existuje softwarový
přístup, který se nutně nedrží popsaného pravidla.

---
Jirka