tienene racky

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Úterý Březen 6 15:22:54 CET 2012

nie, vyrobcovia maju standardne produktove rady rackov od beznych, cez
uzavrete, ciastocne tienene (tych 40-60dB do 1GHz) a plne tienene
(60-80-100dB). Tie bezne su sice kovove ale spoje nie su robene tak aby
zabezpecovali nejaky rozumny alebo dobry VF kontakt.
Zakazkove to v ziadnom pripade nie je a gulate razitko uz vobec
nepotrebujem, to sa vyzaduje len ked sa predrazene nakupuje do armady :-)
V povodnom projekte je to riesene tak ze sa 20 rackov zavre do tienenej
kabiny (100dB+) ale vyzera ze taketo riesenie nebude potrebne, preto
hladam standardne tienene racky ktore budu stat vyrazne menej ako ta
klietka. Schroff ich vyraba ako standardny sortiment, chcem sa ale
pozret este aj u inych vyrobcov.
Doba znacne pokrocila, ked sa povie EMC tak to uz nie je cierna magia
kedy vsetci vytahuju penazenky, ale su to standardne komponenty skladom.
Dokonca aj tie tienene kabiny s tienenim 110dB+ sa kupuju ako hotove
skladacky.
b.