tienene racky

milger milger na pobox.sk
Úterý Březen 6 15:06:06 CET 2012

Ano je to presne o tom, najskor treba poziadavky a potom to treba zacat
riesit.
Z praxe:
100kHz-xyGHz -> 40-60dB +- dalsie poziadavky = zakazkova vyroba s
neistym vysledkom

Problem je, ze uz tie poziadavky nemusi byt jednoduche stanovit. Pre
ilustraciu teraz riesime "tieneny" cely 6m 1C ISO kontajner...

Milan