OT - Utajovani patentu

Pavel Krafcik hw na pjk.cz
Sobota Červen 30 14:53:22 CEST 2012

proto jsem se taky ptal, jak je možné cosi tajně patentovat. Kdyby šlo
podat patent tak, aby nebyl patent dohledatelný, co zabrání jiným
lidem/společnostem objekt patentu použít? Také je možné, že nějaký
idealista vynalezne cosi, co by chtěl dát všem lidem k dispozici, třeba
energetický zdroj, nepřetrhnutelnou tkaničku,... Projde si patentové
rešerše, zjistí, že je originální a svůj vynález zveřejní a prohlásí za
"Free hardware". Co s tím bude udělat majitel "tajného" patentu?

Pavel Krafčík