OT - Utajovani patentu

Milan Mlynarčík milan.m na centrum.sk
Sobota Červen 30 14:37:18 CEST 2012

Mam dojem, ze sa tu miesaju pojmy objav niecoho noveho a patent.
Podla mna patent je patentom tym, ze je na prislusnom urade zaevidovany na
urciteho cloveka / firmu. Ostatni ho mozu pouzivat iba s jeho suhlasom. Teda
pre verejnost tato povinnost musi byt verejne dostupna.

Pojem "utajeny patent" mi pripada podobna hlupost ako "utajena dopravna
znacka" ...

                                     Milan  Mlynarčík