VAG sw

Čtvrtek Červen 14 11:32:16 CEST 2012

Dne 14. června 2012 11:12 Michal Gregor <a2x1nptda8 na email.cz> napsal(a):
> Bohuzel zijeme ve spatne dobe a pokud chcete mit spolehlive auto musite si
> ho spravit sam.
> Ted jsem se dozvedel jak se ve znackovych servisech meni olej - odsaje se
> pulka oleje a nalije se dva litry noveho. Filtr oleje se nemeni je to moc
> slozite. A jeste si vyuctuji 4 litry oleje za cenu 12 litru. Hnus.

Tyhle zkazky beru s rezervou, určitě se to neděje vždycky a všude,
nicméně nejlepší je nechat si olej vyměnit na počkání a tu půlhodinu
až hodinu se koukat montérům na ruce ;) Stejně tak je lepší si koupit
svůj olej (a filtr) a nespoléhat se na to, že tam nalejou něco ze sudu
- tj. daj tam "10W40" a nic jinýho neznaj.

P.K.