OT: auto a jine servisy (bylo:Re: VAG sw)

Jirka zaloha na volny.cz
Čtvrtek Červen 14 18:46:47 CEST 2012

1) zřejmě volím ty každé první, ještě jsem neměl problém.

2) pokud něco někdo zkazí a je to skutečně jeho vina (tedy nejde třeba o
závit hluboce zarezlý, který se jinak než destrukcí uvolnit nedá), pak
to taky samozřejmě zaplatí, že? U mně to tak funguje běžně.

Pane "Na", opět perlíte, jako obvykle. Vždy když se s ipadem připojíte a
reagujete, člověk se nestačí divit...

---
Jirka