Archimedova spirala

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Neděle Červen 10 20:01:25 CEST 2012

To ULP na plošné cívky existuje, ale nevím jak se jmenuje

----- Původní zpráva -----
Od: "Miroslav Mraz" <mraz na seznam.cz>

Nemusí to být Eagle. Ale spolupracovníci jsou na Eagle zvyklí. Já se
snažím je přemluvit pro Kicad a tak spíš hledám argumenty. ULP by to asi
zvládl, ale to neumím - tedy se to musí někdo naučit. To je argument.

Ono namalovat to třeba v postscriptu je asi nejrychlejší (a přesné),
bude to stejně asi jen jedna vrstva, ale ten Kicad je schůdnější, jde z
toho vygenerovat gerber data, ty cívečky můžu mít jako jednotlivé
součástky.

Mrazík