Archimedova spirala

Pavel_t pavel_t na centrum.cz
Neděle Červen 10 20:33:20 CEST 2012

On 10.6.2012 19:27, Miroslav Mraz wrote:
> Nemusí to být Eagle. Ale spolupracovníci jsou na Eagle zvyklí. Já se
> snažím je přemluvit pro Kicad a tak spíš hledám argumenty. ULP by to asi
> zvládl, ale to neumím - tedy se to musí někdo naučit. To je argument.

Dokud jsem mel jen free verzi Eagle tak jsem se s Kicadem snazil
skamaradit ale nedarilo se. Ted mame nekolik mesicu na verzi 6 profi
licenci tak uz Kicad neresim. Byt Vasim kolegou, mit profi licenci Eagle
a Vy na me prijit s Kicadem tak Vas zenu hodne rychle :)

Ale ted vazne. Existuji print-inductor.ulp a spiral-coil.ulp (mam jen u
sebe tak je asi ve standardni instalaci). Zkusil jsem je a ten spiral se
mi zda lepsi. Print ale umi i oval s jadrem uvnitr.

Pavel