[OT] CSlink a Skylink chteji zpoplatnit i zakladni nabidku!!!

Robert Baranka hwlist na centrum.sk
Sobota Červen 2 16:57:13 CEST 2012

----- Original Message -----
From: "Na" <navrhpcb na gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Saturday, June 02, 2012 3:34 PM
Subject: Re: [OT] CSlink a Skylink chteji zpoplatnit i zakladni nabidku!!!

>Na satu je v hd volna ct4 ct1 nova prima markýza tusim...
Volna je tak sobota...
V FTA je kopu hd, predosle vymenovane nie su volne, ale su v neplatenej
ponuke (rozumej v ponuke, za ktoru plati niekto iny) To netusim, to viem

>To, ze si neco koupim a do smrti s tim nebudu mit naklady si vazne muze
>myslet dospěly člověk?
"So slovenskými celoštátnymi stanicami vysielanými na týchto transponderoch
má zmluvu priamo Towercom, distribúciu si platia samotní vysielatelia a
Skylink a podobne CS Link vlastnený v súčasnosti už rovnakým vlastníkom
tieto stanice len zaraďujú do svojej ponuky."
(http://www.dsl.sk/article.php?article=11869)
Ceske su na tom podobne, preto sa da predkladat, ze bude stacit, ze to
zaplatime v podobe koncesionarskych (CR) alebo "zasuvkovych" (SR)
poplatkoch.

>i s ohledem na nadsázkovou reklamu, kterou obvykle člověk od 10 let nahoru
>by mel začít chápat... Nic netrvá věcně ani láska k jedne slečně, tak proc
>komerční sluzba?
Si ty ale srandista, "nadsazkova reklama" je zaujimavy vyraz, len ktovie ci
by si riskoval ju pouzit vo vztahu s nejakou velkou spolocnostou?

>A upřímně, kdo z vas by si dnes koupil kartu pro prijem pouze ceske
>televize?
A co ti, ktori si ju kupili uz davnejsie, trebas vdaka "nadsazkovej
reklame", ake je to vyhodne: "TT KARTA - TV PROGRAMY DO KAZDE CHALUPY"
(http://uloz.to/xg7rHAv/skylink01-jpg treba si vsimat hlavne bod 1), zvlast
ked bol analog zasumeny a dvbt v plienkach
(http://uloz.to/xJNxeBE/skylink02-jpg). Ti co si ju kupia dnes, maju
koniec-koncov dvojrocne prazdniny.

>A kdyz bude čt dobře vyjednávat, tak signal čt pojede i bez placeni...
So myslim, ze je prave na televiziach, aby s tym nieco spravili...

>...a pokud se na legislativu vydlabnete, tak  reseni tu jsou davno a
>zadarmo ( za 10 az 100 hodin studia a experimentu), napovím: oscam.to
Mozes to rozviest? Ako sa vyhnem servisnemu poplatku vdaka oscamu? To mi tie
opravnenia bude generovat on? Oscam pouzivam, ale zatial mi zapisy posiela
skylink :-)

Ostavam s pozdravom zo stranky skylink.sk:
"Optimálnym riešením príjmu digitálnej televízie je Skylink. Prečo?
Pretože ušetríte
Slovenské, české a stovky zahraničných televíznych programov a rozhlasových
staníc poskytujeme bez poplatkov."

PS (PubRel je zaujimavy - "...stovky zahraničných televíznych programov a
rozhlasových staníc poskytujeme..." len co ked ich ich skutocny poskytovatel
prestane poskytovat.

Robo