[OT] CSlink a Skylink chteji zpoplatnit i zakladni nabidku!!!

Na navrhpcb na gmail.com
Sobota Červen 2 15:34:50 CEST 2012

Na satu je v hd volna ct4 ct1 nova prima markýza tusim...

Takze vas nejaky servisní poplatek netrápí. Tak to ma byt, chci - platím, nechci - neplatim. A pokud jsem podveden tak neplatim a neco dělám. Mužem jen hádat zda do zari zavedou balíček zaklad za 99 kc nebo tak neco a co v nem bude, protoze snižovat pocet karet, to marketingově nevypadá dobře ale tady zadna jina konkurence neni...

To, ze si neco koupim a do smrti s tim nebudu mit naklady si vazne muze myslet dospěly člověk?

i s ohledem na nadsázkovou reklamu, kterou obvykle člověk od 10 let nahoru by mel začít chápat... Nic netrvá věcně ani láska k jedne slečně, tak proc komerční sluzba?

A upřímně, kdo z vas by si dnes koupil kartu pro prijem pouze ceske televize? A kdyz bude čt dobře vyjednávat, tak signal čt pojede i bez placeni...