Re: Programovani xc9500xl

hutta.j na seznam.cz hutta.j na seznam.cz
Pátek Červenec 13 19:36:09 CEST 2012

Ja se s vami nepru, klidne at se doraba, ja sam jsem velky priznivce teto formy, ale puvodni tazatel hledal nejake overene a jednoduse funcni reseni , coz kombinace Alter programator, UrJTAG a Windows XP64 rozhodne neni.
Nic vice v tom nehledejte :-)

Hutta