Programovani xc9500xl

Jaroslav Rybárik rybarik na xtech.sk
Pátek Červenec 13 21:57:38 CEST 2012

Presne pre toto som pisal, ze neviem ako to je na 64-bit windows. Mne
cely proces pridania noveho device do urjtag zabral 3 minuty s tym, ze
som si nasiel postup a ten subor, ktory mu bolo treba pridat (niekde zo
struktury xilinx ise). Odvtedy to funguje presne podla hesla "ked
potrebujem, vytiahnem zo suflika a neriesim". Ale je pravda, ze utilita
typu urjtag mi vyhovuje prave ovladanim typu prikazovy riadok a vidim co
sa kde deje...

Jaro