OT Had+izolepa

J.Polivka jpolivka na volny.cz
Pátek Červenec 13 14:20:39 CEST 2012

Ahoj,
stalo se mi něco podobného.
Na zadní stěnu terárka jsem přilepil samolepicí "dlaždice" z Bauhausu.
Vypadá to jako kousky lina a udělalo to docela hezké pozadí.
Drželo to dobře, ale asi teplem při vyhřívání terárka jedna povolila a hádek se na ní přilepil skoro celým tělem včetně hlavy.
Bylo to buď anebo. Had to vydržel a to měl asi 1 cm v průměru na nejslabším místě.
Byl jsem z toho docela vystresovanej a had určitě jeětě více :-))
V dalším příspěvku někdo doporučoval technický benzín, ale ten má příměsi.
Zkuste raději lékařský benzín z lékárny. Ten by neměl uškodit.
Přeju hodně zdaru a asi i trpělivosti.
Mně překvapilo co vydržel, když jsem ho odtrhával.
Byl jsem totiž doma jen na půl hodiny pro věci a musel jsem odjet na dva dny a tak na řešení s benzinem nebyl čas.
Jindra Polívka

Dobrý den všem,

omlouvám se za úplné OT, ale podnájemník má občas dost bláznivé nápady a
tentokrát fakt nevím, co s tím. Protože se mu nelíbilo, že had z vylezl z
terárka pod kámen, kterým je zakryté, tak okolí šňůry od lampičky večer
"vylepšil" izolepou. Takže se stalo, co se dalo čekat, tedy had je zalepenej
v izolepě.

Podařilo se mi z něj většinu ostříhat, takže na 90 % délky je jen pár
kousků, ale zrovna hlavu má v přeloženém konci a fakt nevím, co s tím. Je
nějaký prostředek, který narušuje izolepové lepidlo a nevadí hadům?

Jediné štěstí snad je, že předevčírem jedl a bude se asi svlékat, takže by
nemělo vadit, že takhle nemůže jíst.

PH