OT Had+izolepa

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Pátek Červenec 13 14:42:33 CEST 2012

Nakonec stačilo pokapat olejem na smažení, benzín jsem se bál použít. Páska
(byla to dokonce oboustranka) se začala postupně odlepovat, jak se had
svíjel. Nakonec jsem ho nechal prolézt toaleťákem, protože byl celej
mastnej. Teď už si spokojeně hoví napůl přeloženej ve svém oblíbeném husím
krku :-)

PH

From: "J.Polivka" <jpolivka na volny.cz>
stalo se mi něco podobného.
Na zadní stěnu terárka jsem přilepil samolepicí "dlaždice" z Bauhausu.
Vypadá to jako kousky lina a udělalo to docela hezké pozadí.
Drželo to dobře, ale asi teplem při vyhřívání terárka jedna povolila a hádek
se na ní přilepil skoro celým tělem včetně hlavy.
Bylo to buď anebo. Had to vydržel a to měl asi 1 cm v průměru na nejslabším
místě.
Byl jsem z toho docela vystresovanej a had určitě jeětě více :-))
V dalším příspěvku někdo doporučoval technický benzín, ale ten má příměsi.
Zkuste raději lékařský benzín z lékárny. Ten by neměl uškodit.
Přeju hodně zdaru a asi i trpělivosti.
Mně překvapilo co vydržel, když jsem ho odtrhával.
Byl jsem totiž doma jen na půl hodiny pro věci a musel jsem odjet na dva dny
a tak na řešení s benzinem nebyl čas.