Mobil pod vodou

Ales Povalac alpov na alpov.net
Středa Červenec 11 15:36:49 CEST 2012

Ja jsem zase utopil netbook v neprilis ciste vode Vranovske prehrady,
uz je to tri roky a porad stastne funguje :-) Sice mu jeste po case
odesel nejaky stand-by stabik na zakladovce, ale 78L05 ze suplikovych
zasob pripojena paralelne k puvodnimu to napravila...

http://blog.alpov.net/2009/05/eee-901-vyloveni-vysuseni-odbahneni.html

AP