Mobil pod vodou

Středa Červenec 11 15:15:27 CEST 2012

Kdyz jsme u toho, tak kolem velikonoc mi prosel prackou Samsung galaxy
ace, sice byl v pytliku ale mokry docela dost a byl zapnuty... Po
vysuseni v troube, ktere jsem asi prehnal, doted funguje az na kropenate
pozadi displeje, fotaku se asi teplem zdeformovala cocka a SIMka je
nejak pokroucena... ;-)
Take nechapu, je fakt, ze pereme v doma vyrobenem gelu, asi celkem
neagresivnim (jadrove mydlo a soda).