Re: [OT] podnikani - vraceni zahranicniho DPH - elektronicky podpis

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Úterý Červenec 10 09:56:36 CEST 2012

Dobrý de,
  ne stačí Vám elektronický podpis třeba od pošty, důlkežité je aby měl identifikátor
ministerstva práce a sociálních věcí nutné zaškrtnou na smlouvě cena stejná.
Pak se zaregistrujete na portál a není problém... Dělám bežně Francii, Německo,
Španělsko, Belgii, Anglii, Italii......
Soukromě Vám posílám telefon kdyby jste něco k tomu chtěl.

Zdeněk Aster