RE: [OT] podnikani - vraceni zahranicniho DPH - elektronicky podpis

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Úterý Červenec 10 09:59:20 CEST 2012

DObrý den,
   a poslal jste s vratkou i kopii toho dokladu na 1000Eur? Tam je totiž
spousta podmínek u každého státu a ty je nutné dodržovat. Já pro jistotu
posílám kopie všech dokladů při vratce a nikdy nebyl problém.

Zdeněk Aster