Skusenosti s magnetickymi rotacnymi enkodermi

Jirka MWW jirka.mww na gmail.com
Čtvrtek Leden 19 11:46:47 CET 2012

My jsme to v práci zkoušeli jako náhradu optického enkodéru na motoru
a pohořeli jsme.
Úhlová přesnost v rámci jedné otáčky nebyla dostačující, vadila taky
hysterese při vysokých otáčkách,
ale máme vysoké požadavky.

Pro natáčení antény, jak píše Martin,  je to ale O.K.