Skusenosti s magnetickymi rotacnymi enkodermi

Ladislav Vaiz spam na nagano.cz
Čtvrtek Leden 19 10:07:28 CET 2012

Tenkrát to organizoval p. Kratochvíl, byly to AS5040. Pokud se vám to
nechce řešit mechanicky, tak hotové řešení lze koupit na
http://www.ok3rm.cz/?q=node/209 . Je to s tím novéjším 12bitovým švábem.
Zkušenosti stejné jako Martin, snad jen doporučuju na sběrnici pullupy
cca 1k5 (podle povoleného proudu budiče), bez nich do toho lezlo VF (ale
není se čemu divit, když po louce poletují 3kW).
Nějaké podrobnosti jsou na http://f1frv.free.fr/main3o_AZ_EL_Display.html .
L.