Reklamace HDD Seagate

Libor libor.kozak na tiscali.cz
Středa Leden 18 17:03:57 CET 2012

Dobrý den,
zrovna mám podobný problém, proto prosím zdejší odborníky o radu.

Koupil jsem disk Seagate s 5 let zarukou, na fakture (=kupni smlouve)
mam "zaruka 5 let" nyni po cca 4,5 roce se disk porouchal, prodejce me
nejdrive odbyl slovy ze je na neho zaruka pouze 3 roky, ale po hrozbe
COI otocili. Jenze pan prodejce si vymyslel jiny nesmysl a to ze to ze
disk nebezi neni vyrobni vada ale bezne opotrebeni a reklamaci neuznal.

Prosim poradte jak mam postupovat dale?