<html>
  <head>
    <meta content="text/html; charset=ISO-8859-2"
      http-equiv="Content-Type">
  </head>
  <body bgcolor="#FFFFFF" text="#000000">
    Dobrý den, <br>
    zrovna mám podobný problém, proto prosím zdejší odborníky o radu.<br>
    <br>
    Koupil jsem disk Seagate s 5 let zarukou, na fakture (=kupni
    smlouve) mam "zaruka 5 let" nyni po cca 4,5 roce se disk porouchal,
    prodejce me nejdrive odbyl slovy ze je na neho zaruka pouze 3 roky,
    ale po hrozbe COI otocili. Jenze pan prodejce si vymyslel jiny
    nesmysl a to ze to ze disk nebezi neni vyrobni vada ale bezne
    opotrebeni a reklamaci neuznal.<br>
    <br>
    Prosim poradte jak mam postupovat dale?<br>
    <br>
    <br>
    Dne 17.1.2012 14:44, Cizek Milan napsal(a):
    <blockquote
      cite="mid:264075.2261.4362-25466-1983181794-1326807888@seznam.cz"
      type="cite">
      <pre wrap="">


Ahoj,

</pre>
      <blockquote type="cite">
        <pre wrap="">nema nekdo z Vas zkusenosti s reklamaci disku Seagate primo u 
</pre>
      </blockquote>
      <pre wrap="">vyrobce? 

Ano, reklamovali jsme minulý rok. Vyplnili jsme RMA+kod ze SeaTools 
a screenshot s chkdsk (vadné sektory). Následně posláno do německa 
cca za 120Kč přes ČP. Do 3 týdnů přišel disk nový (stejná velikost 
novější typ).

Milan



</pre>
      <br>
      <fieldset class="mimeAttachmentHeader"></fieldset>
      <br>
      <pre wrap="">_______________________________________________
HW-list mailing list  -  sponsored by <a class="moz-txt-link-abbreviated" href="http://www.HW.cz">www.HW.cz</a>
<a class="moz-txt-link-abbreviated" href="mailto:Hw-list@list.hw.cz">Hw-list@list.hw.cz</a>
<a class="moz-txt-link-freetext" href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a>
</pre>
    </blockquote>
    <br>
  </body>
</html>