Re: LM5010 zkusenosti?

bosorka.p na seznam.cz bosorka.p na seznam.cz
Úterý Leden 17 13:06:03 CET 2012

Jdu do toho, obvod se dela i v LLP10 a rad bych zkusil toto pouzdro.
Pri hledani FP jsem narazil na toto video, http://www.national.com/en/packaging/llp.html
zaujalo me nanaseni pasty sablonou na pouzdro mist na DPS.
Nedavno tu bezela debata o sablonach na nanaseni pasty, metoda leptani plechovek me zaujala, ale nenasel nekdo  rozumneho (cenove) dodavatele sablon nebo neuvazoval jste nekdo o zadani vyroby sablony na nejbeznejsi LLP a podobna pouzdra?

PB