LM5010 zkusenosti?

Fanda Kopriva info na elektronikavyvoj.cz
Úterý Leden 17 12:12:30 CET 2012

tento neznam
pouzil jsem od nich  LM5008 pro zdroj 50V > 12V/200mA
a LM5085 jako proudovy zdroj pro LED  50V > 1A (2 seriove LED 12V/1A)
oba kolem 60Kc u Farnella.
seriovy odpor tam mel byt take a nepouzil jsem ho.
Daval jsem do zdroju civky jake jsem mel po ruce ,ale LM5008 pri civce
22uH nedal proud vic jak 80mA.
S doporucenou 100uH funguje bez problemu.
Za 12V je dalsi menic na 5V a nestezuje si
   fanda