moderni rozborka - was: Re: Pitva Atari 800XL

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pondělí Únor 27 11:10:11 CET 2012

a s vyžvejkanými místy od šroubováků či jiných násilných pomůcek. Nebo to
děláte jinak?

Třeba žehličku jsem úspěšně dožvejkal tak, že jsem musel ořezávat to co tam
z toho vzniklo.

O okrasném deklu okolo objektivu foťáku raději ani nemluvím.

Jak/čím/co úspěšně a bez vnějších stop rozebíráte?

Co mám vyzkoušeno:

kladivem jako kokos to co je svařované nebo lepené - zdroje - černé kostky

kousek nad kobercem asi na metr-metr a půl vyhodit s roztočením do vzduchu,
na několikátý pokus se to úspěšně a bez poškození rozletělo - to fungovalo
na ovladače do roku výroby cca 2000, novější tak nejdou.