moderni rozborka - was: Re: Pitva Atari 800XL

Jiří Němeček jirry na centrum.cz
Pondělí Únor 27 11:26:57 CET 2012

Já teda používám špachtličky z plastových karet (různé kreditky a tak,
co je zrovna po ruce), poškození je daleko menší než od šroubováku.

Taky se mi docela osvědčilo poškozené/vytlačené místo lehce nahřát
horkovzduchem, plast se někdy vrátí a skoro to není poznat.

JMN