Desulfatace Pb baterii ?

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Úterý Únor 14 15:50:18 CET 2012

Ved ja si od toho neslubujem nic ine, ako ze si nieco vyskusam a nieco
sa naucim. Najlepsie sa uci, ked si clovek nieco sam osaha. Hram sa,
no... Stoji ma to iba volny cas, par poldeci peroxidu a trochu
elektriny :-) Tie akumulatory som zobral zadarmo ako odpad a aj tak
casom skoncia, mne ich netreba na nic. Ak by som take seriozne
potreboval, kupim si nove. V buducnosti aspon budem vediet, ze sa do
"bezudrzbovych" da doliat elektrolyt este kym to ma zmysel.

miro