Desulfatace Pb baterii ?

Milan Mlynarčík milan.m na centrum.sk
Úterý Únor 14 16:04:17 CET 2012

To je pravda.
Ja som sa to niekolko krat ucil na podstatne vacsich. Ako inspiraciu som mal
ich podstatne vyssiu cenu. Spotreba surovin (a teda cena pokusov) bola tiez
vyrazne vacsia.
Vysledok vzdy dopadol jednako a o to bolestnejsie.

Ze dnesne "bezudrzbove" sa patri udrzovat rovnako ako kedysi (akurat to
staci podstatne menej casto) je tiez pravda ...

                            Milan  Mlynarčík

-----Original Message-----
From:  Miroslav Šinko

Ved ja si od toho neslubujem nic ine, ako ze si nieco vyskusam a nieco
sa naucim. Najlepsie sa uci, ked si clovek nieco sam osaha. Hram sa,
no... Stoji ma to iba volny cas, par poldeci peroxidu a trochu
elektriny :-) Tie akumulatory som zobral zadarmo ako odpad a aj tak
casom skoncia, mne ich netreba na nic. Ak by som take seriozne
potreboval, kupim si nove. V buducnosti aspon budem vediet, ze sa do
"bezudrzbovych" da doliat elektrolyt este kym to ma zmysel.