Desulfatace Pb baterii ?

gatilo gatilo na centrum.cz
Pondělí Únor 13 14:11:34 CET 2012

 13.2.2012, 14:08:23

Delal jsem to 2x. Poprve ten akku jeste nebyl upne mrvej, jeho stav se
postupne dost zlepsoval, ale nedokazu posoudit, z jake casti to bylo
zapricineno doplnenim elektrolytu a z jake jinymi vlivy.
Pokdruhe byl vychozi stav akku zhruba stejny jako popisujete vy. Po
cca tydnu bez podstatnejsiho zlepseni jsem se prestal snazit.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz