OT Re: ponuka prace

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Pátek Únor 10 10:44:00 CET 2012

Nemluvim ted o soucasnem stavu, ale o stavu idealnim. "Vyvojovy diagram" je jednoduchy:

Mas v 18 (nebo treba ve 40) potrebny dril, motivaci ve studiu VS a jses schopen plnit sve povinnosti?
   Ano - pak ti nemusime nic vstepovat ani te prevychovavat a klidne si studuj.
   Ne - Co tady vubec delas? Investice do tebe je ztrata prostredku.

Bohuzel dnes tento princip nemuzeme doslova pouzivat, protoze jen velmi male procento lidi ty potrebne drily ma, zatimco velke procento lidi si mysli, a je k tomu masirovano spolecnosti, ze bez vysoke skoly se zrejme vubec neda zit.

Takze nezbyde nez na stredni skole proste ucit pocitani se zlomky a podobne banality, ktere by fakt 15 lety clovek jdouci na technickou nebo prirodovedne zamerenou stredni skolu mel mit naprosto v maliku.

Na vysoke je to jen o stupinek vyse, musi se tam ucit napriklad banalni zaklady programovani, ktere by samozrejme mel mit v maliku absolvent libovolne technicke stredni skoly. Jenze jak ho to naucit, kdyz neumi nasobilku a booleova algebra je pro nej veda z uplne jineho Vesmiru?

Jakub Serych