*SPAM* RE: OT Re: ponuka prace

RV vicek.radek na cpost.cz
Pátek Únor 10 10:58:01 CET 2012

Mozna by stalo za to definovat pojmy - tedy dril, ktere jste pouzil asi
jen vy - ja jsem puvodne mluvil o buzeraci.

Pro me znamena dril nejaky zavedeny zpusob/rezim zivota, uceni atd.. S
tim problem nemam a ani nase deti. Treba to, ze ukoly do skoly se delaji
ten den kdy je dostanou a ne az v nedeli v devet vecer.

Buzerace s tim vyse uvedenym nema nic spolecneho - buzerace je jen o
masirovani si ega na nekom kdo nema takovou pravomoc a dokazovani si sve
prevahy jen z titulu kdo jsem a kdo je ten koho buzeruju. S tim nase
deti problem maji a s tim bych u nich nepochodil. S smetim nejdou proto,
ze jsem to naridil (protoze jsem silnejsi/starsi), ale proto, ze vi, ze
je to treba - ze kazdej musi nejak prispet!!

Chapete v cem je rozdil?

Radek Vicek