Kontaktni snimac zvuku

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Únor 8 15:30:58 CET 2012

>Prosim o zachovani klidnych hlav.

Mnojo... ;-)

>Nicmene z toho vyplynulo to co jsem psal vyse, ze na nejake analyzy ten
>elektret neposkytuje dostatecne kvalitni signal, protoze ty jemne
>zalezitosti se utapeji ve vlastnim sumu snimace.

No, nevideli sme tu "konstrukciu", ale je mozne, ze to ma este nejake rezervy.

Skusil som to piezo, ale nemam poriadny zdroj zvuku... pozical som si od kolegu elektromechanicke hodinky, lenze tie idu tak ticho, ze to je ledva uchom pocut... takze aj to piezo (jedna membrana polozena na stole a na druhej rukou mierne pritlacene hodinky) to chytilo az niekde hlboko v sume; a kedze to bolo ocividne beznadejne, tak som sa na dalsie experimenty vykaslal.

Inak by mozno bolo zaujimave sa na to sucasne pozerat nejakou rychlobeznou kamerou.

wek