Kontaktni snimac zvuku

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Čtvrtek Únor 9 08:58:34 CET 2012

A neslo by snimat napr. odraz svetla od kolieska fotodiodou?
Tam by mohol byt signal dostatocne cisty.

j.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of RV
Sent: Wednesday, February 08, 2012 10:57 AM
To: HW-news
Subject: Re: Kontaktni snimac zvuku

Prosim o zachovani klidnych hlav.

Primarne muj dotaz opravdu sel po snimaci, kterej zachyti komplexne cely chod kalibru - takze treba opravdu dojde na nejake hodne citlive MEMS akcelerometry, ale tam uz to neni jen o vlastnim snimaci ale i o celem provedeni merici stolice.

Nasledne to sklouzlo k tomu, ze se mi nedarilo zrejme vadnou (nebo me neznamych parametru) elektretovou kapsli zmerit ani zakladni krok kalibru - to se nakonec vyresilo.

Nicmene z toho vyplynulo to co jsem psal vyse, ze na nejake analyzy ten elektret neposkytuje dostatecne kvalitni signal, protoze ty jemne zalezitosti se utapeji ve vlastnim sumu snimace.

Radek Vicek