*SPAM* RE: Kontaktni snimac zvuku

RV vicek.radek na cpost.cz
Úterý Únor 7 13:39:03 CET 2012

Nerozumel jste necemu co jsem napsal? Ze me chytate za slovicka? I zvuk
sirici se vzduchem jsou vibrace ne jen pevnym telesem.

Prave proto, ze snimacu se dela mraky tak me zajima co ma kdo vyzkousene
na nejakou takovou aplikaci.

Kupovat MEMSy v cenach bezne 40-100USD/ks abych zjistil, ze se na danou
aplikaci nehodi je jaksi rada na draka. Ono se tezko kupuje cidlo, kdyz
nevite co vlastne mereny objekt presne produkuje.

Pokud mate nejaky na tohle vyzkouseny tak ho napiste.

Radek Vicek