*SPAM* RE: Kontaktni snimac zvuku

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Úterý Únor 7 14:39:42 CET 2012

MEMS akcelerometry používané v mobilech stojí takové částky, ale v Kč. Mě tu
zrovna leží několik ks po asi 70. Ale mají SPI, na tohle by se hodily spíš s
analogovým výstupem, které nemám (ale stojej cca stejně). Přibližně stejná
je i cena MEMS mikrofonů.
(vše Analog -> Amtek)

PH

From: "RV" <vicek.radek na cpost.cz>
Nerozumel jste necemu co jsem napsal? Ze me chytate za slovicka? I zvuk
sirici se vzduchem jsou vibrace ne jen pevnym telesem.

Prave proto, ze snimacu se dela mraky tak me zajima co ma kdo vyzkousene
na nejakou takovou aplikaci.

Kupovat MEMSy v cenach bezne 40-100USD/ks abych zjistil, ze se na danou
aplikaci nehodi je jaksi rada na draka. Ono se tezko kupuje cidlo, kdyz
nevite co vlastne mereny objekt presne produkuje.

Pokud mate nejaky na tohle vyzkouseny tak ho napiste.