Re: vrtulka na mereni vetru

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Úterý Únor 7 11:21:38 CET 2012

Taky pouzivate jenom predpoved a podle toho se oblekate ven?
Nebo radsi mrknete na teplomer,pripadne otevrete okno?
Jsou dny kdy to sedi a dny kde je to mimo at jednim nebo druhym
smerem, proc vsichni pouzivaji meteo stanice kdyz teda jsou predpovedi,
fakt to proste prameni ze zkusenosti.
Ja fakt nemam nic proti predpovedi, to je prvni argument, ze asi se
neco bude dit, nicmene proste to mam k vode daleko, tak potrebuju
omezit uplne zbytecny vyjezd.
Navic nemam ipad :-D

Zdenek Aster