Záhada starého gramofonu :-)

Jirka zaloha na volny.cz
Neděle Prosinec 23 11:24:26 CET 2012

Třeba problém s odrušovacím kondenzátorem (RC členem), co je paralelně
ke koncovému vypínači motoru. Kondenzátor mohl mít cosi jako dočasný
průraz. Nebo trvalý a sériově řazený R se při zatěžování talíře rukou
usmažil a přerušil.

Ale těch možností je celá řada. Jakožto servisák nemám takhle postavené
(resp. popsané) problémy a požadavek na jejich řešení rád, zařízení je
třeba mít k dispozici, vnímat ho svými smysly, měřit na něm a i po
miliónté může být člověk překvapen...

Na dálku lze vyřešit opravdu málo co. Tedy i takovouto "simulaci řešení".

---
Jirka