Panelizace postscriptu

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Prosinec 16 16:56:35 CET 2012

Diky z upravy.
Pamatovani cesty funguje  vyborne. Taky je fajn, ze zacina hledat
z pracovniho adresare a nikoli z home.

Vcera jsem laboroval s nastavenim velikosti toho vykreslovaciho okna
tak, aby bylo jasne, kam muzu umistit artwork, aby se mi zarucene
vesel na papir.
Na tom PostScriptu je neprijemne to, ze ma souradnice 0:0 v levem
dolnim rohu, takze horni zacatek stranky, ktery nas vetsinou zajima,
se musi udelat dopocitanym posuvem. Navic souradnice X=0 neni
na kraji papiru, ale az na kraji potisknutelne plochy, takze pri zobrazeni
tisku v PDF je ten motiv umisteny stranove nesymetricky.

Zkousel jsem to udelat nejak exaktne, aby ten modry ramecek v Panalizeru
predstavoval tisknutelnou plochu. Ale moc jsem nepochodil, zejmena vyskove.
Jako idelani varianta mi nakonec prisla udelat dovnitr toho modreho ramecku
jeste nejaky treba sedy ramecek, ktery by oznacoval tisknutelnou plochu.
Ale tady jsem narazil, neumim ten ramecek namalovat (za coz se stydim).

Zatim jsem to provizorne vyresil tak, ze jsem sirku modreho ramecku zmensil
o sirku okraju tiskarny, takze sirka predstavuje skutecne vyuzitelnou plochu.
U posuvu od horni hrany je to zatim na obsluze.

Prelozil jsem to taky pod Windows, tam uz to ted jede taky hladce.
Vyhodil jsem ten dotaz na smazani souboru na konci, pokud bych nahodou
potreboval ten artwork v PNG, tak si ho proste nakopiruju v dobe behu.

Diky za velmi pouzitelny SW.
PL