Panelizace postscriptu

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Sobota Prosinec 15 20:48:51 CET 2012

Zdravím,
tak jsem to trochu dodělal. Ten poslední adresář, rotace pravým uchem
myši a trochu svižnější překreslování. Pro jistotu ještě jednou -
http://www.volny.cz/mrazik/panelizer/html/index.html
Možná ještě někdo najde nějakou chybku (já jsem našel zatím 2), fakt je
že ty transformace souřadnic v Qt jsou docela náročné na pochopení.
Alespoň jsem se poučil o tom, jak jsou tyto operace nekomutativní.

Mrazík