Fet dioda - jak to funguje Re: Chlazeni SMD vykonovych prvku?

Sobota Prosinec 15 10:54:30 CET 2012

Ten FET vede v obráceném směru, takže když se otevírá jeho substrátová
dioda, přivádí se mu na G napětí aby se otevřel a klesnul úbytek. S
nulovým napětím na G by fungoval taky jako dioda, ale s tím úbytkem
0,7V. Tak jak je to zapojené, potřebuje to přivádět střídavé napětí, aby
se v závěrném směru dobíjel kondenzátor C1. Pokud to chcete provozovat
ve statickém režimu, musíte od někud zajistit napájení (pak je tam
zbytečné dávat diodu D2).
Anděl