Fet dioda - jak to funguje Re: Chlazeni SMD vykonovych prvku?

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Sobota Prosinec 15 10:27:14 CET 2012

Snazil jsem se pochopit jak to funguje a dokonce si to nasimuloval v
simulatoru:

http://www.cncnet.info/galery/fetdioda.gif

a i simulator mi haze neco takoveho co jsem si vyspekuloval sam

ten obrazek je v ustalenem stavu...v propustnem smeru - fet je zavrenej
a tece to jen pres substratovou diodu

nebo jsem neco nepochopil a tohle funguje jen pokud je to zapojene na
stridavej proud?

protoze pokud ano a to bych chapal - tak je ta poznamka proc jsem to
nepouzil v tom regulatoru trochu dost mimo.

RV