USB 3.0 micro B SMD konektor

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Středa Prosinec 12 00:31:48 CET 2012

Vsetko je vec priorit, pomeru ceny opravy k cene noveho, a citoveho vztahu.

Ked som riesil low ESR kondiky, kupil som na 2 tyzdne ne-low ESR 105°C,
len aby monitor fungoval, kym prisli nove low ESR, ktore sa niekomu
(mne) zdali lacne, niekomu nie. Monitor nebol moj, bolo treba, aby
fungoval hned a potom aj nadlhsie. Pomer ceny kondikov k cene noveho
monitora ten moj znamy vyhodnotil jednoznacne. A aj podla mna uplne
spravne, aj s ohladom na antikonzumnost voci dnesnej dobe.

Teraz sa pytam na konektor opat nie pre mna. S cenou postovneho ho
objednavat nema zmysel. Proste ja to neplatim, kolegovi sa to s
postovnym zda drahe. Ak by sa to dalo kupit niekde (Praha?) cez pult,
necham na nom, ci si to zozenie cez znamych atd... Takto si radsej kupi
novy box, ako sam pisete.

No a k citovemu vztahu: ja osobne mam klavesnicu k domacemu PC r.v.1997
a je podla mna dokonala (_subjektivne_) a mam ju od svojho prveho PC.
Ked zacala haprovat pred asi 2r, rozobral som ju a zistil, ze sa
osuchala vodiva vrstva z plastoveho "plosneho spoja". Kupil som si za
12, alebo 13 eur vodivy lak, aby som to opravil. Nova klavesnica sa dala
kupit za menej ako polovicu :-)

miro