USB 3.0 micro B SMD konektor

Úterý Prosinec 11 15:56:53 CET 2012

2012/12/10 Miroslav Šinko <sinkomiro na gmail.com>:
> Dobry den,
>
> viete poradit, kde zohnat lacnejsie USB 3.0 micro B SMD konektory v kusovke?
> Ono vobec zhonat ich je problem, nasiel som len u Farnella, aj e-bay mlci.
> http://tinyurl.com/csowzvc (plny link ma 749 znakov..)
> Kolega mi dal na opravu HDD box - utrhnuty konektor, zial odtrhnuty je na
> nom jeden pin.

Omlouvám se, že neporadím, ale nedá mi to se nezeptat: euro padesát za
kus je moc? Jestli je problém to sehnat, tak bych nějakých 37 Kč
neřešil a koupil to (+ poštovné, ale to budu platit v každém e-shopu).

Samozřejmě je tu ještě porovnání s celým novým USB boxem, který stojí
cca 450 Kč, ale to si musí každý zvážit sám, co je pro něj výhodnější,
kutil to radši opraví, protože pak má pocit z dobře vykonané práce, i
když ho to ve finálu stálo víc. ;-)

P.K.