OT: Linux vs. Windows (bylo: Re: Drivery W7)

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Čtvrtek Prosinec 6 00:30:58 CET 2012

VirtualPC, respektive XP Mode je legální od Professional výš. Ale pokud je
nějaká přebytečná licence XP, tak lze nainstalovat i normální verzi, ale pak
asi bude chybět ta funkce propojení s Windows 7 (normální zástupce v nabídce
Start, který se pustí ve virtualizovaném prostředí).