OT: Linux vs. Windows (bylo: Re: Drivery W7)

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Čtvrtek Prosinec 6 00:31:44 CET 2012

Tak to delam ja u Tiskarny, ze jede v W7 v XP modu, ma to drobny problem jde

o HP a je to trojkombinace a kdyz date skenovat dokument do mailu, tak

Vam naprosto drsne pusti expresa v XP modu, a neprisel jsem na to jak
donutit aby ten

dokument predal z virtualniho modu do W7, pritom nektere veci tak nejak
chodi

celkem obstojne, ale tohle jsem nedal. Jinak HP je tim celkem slavne, kdyz
najedete

na nejakou diskuzi u periferie co se rozhodl nepodporovat, tak je tam tuna
nadavek,

a stiznosti a ze uz nikdy HP......

Zdenek Aster