Linux pro prosty lid - chvala Linuxu Mint Maya

RV vicek.radek na cpost.cz
Středa Prosinec 5 10:44:30 CET 2012

To prece nemyslis vazne!!

A to jako myslis, ze ty wokna rozchodis vzdycky bez internetu? Nedavno
jsem daval na Asus Eee 901 XPcka - pokud bych nemel internet tak mi na
nem nechodi pulka HW - stahoval jsem od Asusu ovladace uplne na vsechno

Stejne tak rozchodit na win programy co potrebuji ruzne verze
frameworku, DirectX atd.

Ja si nemaluju veci na ruzovo, ale doba se hodne zmenila - poslednicj
cca 5 instalaci (co si ted vybavuji) na desktopy byla v pripade linuxu
uplne bez problemu - dokonce snadnejsi - protoze v jednom pripade Win
nenasly radic pole a musel jsem ho jit stahnout na jine PC a dat jim ho
extra na zacatku instalace.

Myslim, ze jsi dost zaujaty, ja ti to neberu, byl jsem v podobnem
rozpolozeni, ale tyhle doby jsou davno pryc. Viz. treba to, ze A3 skener
na linuxu bezi, ale nejsem schopen najit zadnej funkcni ovladac na
jakekoli windowsy.

Radek Vicek