Linux pro prosty lid - chvala Linuxu Mint Maya

Úterý Prosinec 4 22:11:57 CET 2012

Tak zas s tema windows neprehanejte, nakonec se dojde v nastaveni stejne
ke standardnim dialogum, i kdyz ruznymi zpusoby. Ale u windows se IMHO
proste nepredpoklada, ze by bylo potreba neco nastavovat. Aspon me by to
nastvalo ;-)