Linux pro prosty lid - chvala Linuxu Mint Maya

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Úterý Prosinec 4 20:43:37 CET 2012

Ale vůbecn, já primárně wokna používám. Dokonce častěji než ostatní OS (
i když pravda jak ještě dlouho) a už vůbec to není nenávist k oné firmě
a její prosperitě.
Mě jenom vadí způsob, jakým se to předkládá mladé generaci. Už jsem to
tady jednou uváděl s Apple. Já ty jejich praktiky taky nemám rád, cpou
se všade a tváří se, jako by bez nich svět nemohl existovat.
Já si dokážu ještě jakž takž v tom  udělat selekci, zahlídnu třeba v TV
nějakou reklamu a hned je mi jasné, že se toho vyrobily tuny a je třeba
aby to "stádo" nakoupilo a konzumovalo. A samozřejmě zaplatilo i tu reklamu.
  Ale děti jsou prostě hodně ovlivnitelné, vidí reklamu, mají to uložené
v kebuli a pak to něke vidí , chtějí atd...
Učí je něco ve škole tak to taky zpracujou.  U nás doma se nikdy sprostě
nemluvilo, a hle občas dceři něco "ulítne" z pusy. Ano má to ze školy od
spolužáků, to se také bohužel učí, tráví tam s nimi deně tolik času co s
rodinou odpoledne. I si řeknou že Pepíček, Mařenka Adam a Vlasta nemají
počítač a ostatní jo a s Win 7  :-(

JaKub

Fakt to lidi přeháníte. Pro samou zášť vůči prosperující a úspěšné
firmě, která vám leží v žaludku, jste úplně šílení a vidíte problémy
tam, kde nejsou. Vyprdněte se na to... jestli děláte autoškolu ve
škodovce nebo mercedesce, jestli se učíte programovat v céčku nebo
pascalu... to je úplně totéž.